گروه کوهنوردی دانشگاه امام صادق (ع)

یادبود محمدجواد طائی
شبکه‌های اجتماعی

گزارش برنامه غار رودافشان

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سه شنبه شب بود که لیست اردو رو با 18نفر بستیم و با انگیزه،آماده اردو بودیم.با رفقا ساعت 6صبح 5شنبه 6 اسنفد ماه وعده کردیم که سوار ماشین بشیم که در کمال تعجب از اون 18 نفر با 2نفر مواجه شدیم!!!

سرانجام با تاخیری 45دقیقه ای،تعداد بچه ها به 9نفر رسید:

1)محمد حکیمی

2)محمد صادق بیرامی

3)سید مهدی میرطاهر

4)احسان سرخوش

5)رضا بیات

6)وحید کدخدامرادی

7) امیرحسین شاکری

8)مصطفی مصطفایی

9)صالح نیکان فر

برنامه رو آغاز کردیم و پس از سوار کردن حسن آقای محمدی و شاهرخ خان نصیری(راهنمای برنامه)،به سمت فیروز کوه به راه افتادیم.

حدودا50کیلومتری فیروز کوه،مسیرمون رو به سمت روستای سید آباد تغییر مسیر دادیم و و پس از طی مسیری کوتاه ساعت 9 صبح به دامنه کوه رسیدیم.گرسنگی امان بچه هارو بریده بود... لذا پس از چند دقیقه پیاده روی طاقت فرسا!!!!صبحانه ای کاری و مفصل به سبک کمونیستی و اشتراکی بین بچه ها به رگ زدیم.



20دقیقه الی نیم ساعت کوهپیمایی مارو به دهانه ی غار رودافشان رساند. پس از خویش انداز گرفتن های بچه ها با دهانه،کوله هارو در گوشه ای قرار دادیم و چراغ به سر وارد غار شدیم.


 

هوای داخل غار مرطوب و مطلوب ومسیر حرکت بسیار جذاب بود به گونه ای که در بعضی شرایط نیازمند سینه خیز رفتن بودیم.راه های پیچ در پیچ چند باری گروه رو به اشتباه انداخت و راه رو اشتباه رفتیم و پس از طی مسیری تقریبا800متری در دل غار،به اون آخراش رسیدیم.



سوراخ موشی پیدا کردیم که آقا صادق بیرامی واردش شد تا شاید باز هم بتوانیم ادامه بدهیم اما به سنگ های عظیم الجسه!!!رسیده بود و دیگر مطمئنا به انتهای مسیر رسیده بودیم.دقایقی رو هم از تکنولوژی فاصله گرفتیم و اجازه دادیم تاریکی غار مارو در بر بگیره...عجب حالی داشت...



حدودا ساعت 1ظهر بود که در راه برگشت به دهانه رسیدیم.سوار ماشین شدیم و فریضه ظهر و عصر رو در مسجد سید آباد خواندیم با کوله باری از انرژی!!!(الکی مثلا اصلا خسته نشده بودیم) ساعت 16بود که در میدان آموزش دانشگاه ،از ماشین پیاده شدیم.


گزارش از وحید کدخدامرادی 

 

ضمن عرض پوزش متاسفانه هنوز عکس‌های خوبی از داخل غار بدستمان نرسیده است. به امید خدا در اولین فرصت بارگزاری خواهند شد.


با ما همراه باشید ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی